Långvarig?

Jag tror jag skriver alldeles för mycket ibland . Inte ens jag själv orkar läsa igenom det jag skrivit ? ^^. Iaf så slutade denna veckan inte så bra, har vart helt deppig hela dagen och det verkar som att det håller i sig .. Men jag hoppas att humöret stiger imorn när jag får vänninor och guys på besök ! dock är det väldigt trångt i min lilla etta men jag tror nog att det kan bli bra ändån :) . Jag ska bjuda till med ngt gott att äta också :)
Tror att en del av deppet är pga att jag dansade igår och fick FRUKTANSVÄRD träningsvärk, det känns som att jag brytit alla ben i hela kroppen :S . jag hoppas inte att det är värre imorn "/
Nu är det någon såndär svensk typisk "beck film" på tv. tror nog att jag ska förflytta mig till sängen och inspireras av alla smarta detektiver som hittar spåren så himla lätt! nyss hittade dom ett hårstrå i halmen som visade sig vara gärningsmamnnens. hur lyckas dom liksom ? . värsta smart huvudena! dom gick knappast HR programmet på Jenny Nyström iaf ^^.  Hehehe
Men nu förflyttar jag mig och beundrar mig själv för att jag slitit så hårt denna veckan och sen säger jag TACK för att jag ska ha HELG nu , tjing :)

en tjockis i skogshuggar-skjorta, wieeee ! ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0