Lördag och illamående..

Idag är det lördag och alkoholen har äntligen lagt sig sedan gårdagen och bakfyllan är nu på inång !
Gårdagen tyckte jag minsann var riktigt trevlig, började med mys mat och tjejer sen ramlade gossarna in runt tio tiden och det blev grymma ölspel! så pass grymma att jag inte kunde gå större delen av kvällen ..
Jag skickade konstiga sms till anton som jag själv inte kan tydliga idag och jag tog sönder en och annan galje i hopp om att någon skulle hjälpa mig upp från golvet.. Men dte är väl inte så konstigt när vargen ger en sangria ? . I slutet av festen satt jag med en norrlandsguld ett glas vin och ett glas sangria . Hur skulle jag klara det jag som var så skutt i huvudet . Ja Skutt!

Igår köpte jag en väldigt fin blus/klänning som jag tänkte att jag skulle ha i sommar. Så jag hängde in den i gärderoben, häftade fast kvittot på prislappen ( ifall jag skulle lämna tillbaka den ) och sedan stängde jag dörren .. tio minuter senare hade jag den på mig och ca en timme senare hade jag spillt ner den .. Jag kan säga att den fick nog alla alkoholvätskor som fanns i min lägenhet på sig. pluss kaffesump också , hur nu det gick till? he-he-he

Jennie är en jävligt rolig tjej faktiskt, jag antar att det är därför vi är så lika ( för jag är ju fruktansvärt rolig ^^. ) . Igår fick hon mig att ligga på golvet sammanlagt en timme om man räknar ihop alla gånger jag vek mig i skratt och inte kunde komma upp! Vi utforskade en hemlig gång också , den finns bakom en minidörr i min hall. Jennie petade med den trasiga galjen där, skit lustigt? . Men jävligt kul ^^. Hi-Hi-Hi säger Jennie .



Nu ska jag gå och vila, fick inte många timmars sömn inatt pga mina kära sambovänner tog min säng så jag låg mestadels på golvet , hade en tunn madrass under också faktiskt, men det var inte skönt! Sen hade jag armbrytning igår också , lustigt nog så vann jag inte . Inte över Jennie och Philip, men jag undrar jag om jag inte vann över Sofie? ^^. Isf blir jag faktiskt ganska glad (: . ( jag har faktiskt aldrig vunnit förr ) . Men nu trippar jag .

Kommentarer
Postat av: NOWNA

Vad tycker du om "Army"färger? Kommer det inspirera dig i år?

Postat av: Jennie

HIHIHI eller HEHEHEHEHE :D Jag kan när jag vill Lilysis! <3

2010-03-20 @ 19:00:07
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: sofie

jag har inga kommentarer eller erkännanden att lägga fram.

2010-03-21 @ 12:59:46
URL: http://sofiesallt.blogg.se/
Postat av: Ronja

jaaa, dom filmerna va så fina :(

2010-03-21 @ 13:12:12
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0