Onsdag och snart HELG !

Hemma igen efter ännu en dag i köket, helgen är påväg och det känns underbart !

Igår var jag ute på landet med min vän Jen för att hon skulle fylla i sin tatuering. Det var mysigt att komma ut på landet i mina hemtrakter igen, dock var det en aning kallt ..
Jag kunde knappt titta på när Jen satt i stolen och läste en tiding medans "hon" rispade in saker på Jens rygg . maskinen lät så högt och hon bara satt där och ritade på Jen och Jen gjorde inte en enda min! bara ibland .. Men det gjorde nog mer ont på mig än vad det gjorde på henne ^^. Dock var jag så trött så jag lyckades faktiskt somna till ljudet av en "tatueringsmaskin" konstigt nog? . Jag lyckas alltid :)

såhär ser hon ut nu den lille tösabiten, helt nyfärgad och fin :)

 

 

 

 

 

Efter visiten igår så fick jag och Jennie skjuts hem SOM TUR VAR för jag hade nämnligen skinnjacka och jag frös och frös och frös så jag hade aldrig klarat av att gå ifrån bussen ! ^^. När jag kom hem fixade jag en "parisare" inte bullen utan en rostade macka med en fet biff och ett stekt ägg på , det var awesome ! dock så blev jag grymt trött och då var klockan åtta och jag satte igång en film. Somnade som en stock ? Haha jag slumrade hela tiden och jag trodde att jag inte hade missat ngt av filmen tills jag öppnade ögonen och inte ens visste vem som var huvudrollen . då hade det gått en timme av filmen och jag trodde att det bara hade gått 10 minuter ^^. Så jag bestämde mig för attt sova . Och jag tänkte, nu kommer jag vara pigg imorgon när jag går och lägger mig så tidigt . Men icke? Jag försov mig i morse! ska aldrig mer lägga mig tidigt ^^.

Idag är det dans! Och syrran och mami kommer och hälsar på med lite käk innan det är dags att inta dansgolvet . Känns väldigt trevligt, jag träffar aldrig dom längre ! den enda jag träffar är Jennie ^^.
Funderar på lite Ekenäs partaj i helgen , hade suttit riktigt fint!  Får la se hur det blir ^^.
Nu ska jag städa eller ngt. Måste tvätta min kockrock, vilket jag gör varje dag och ändå har jag två? . Jag måste sluta skita ner mig hela tiden .. MEn nu struntar jag i bekymmer för snart är det helg och det är underbart !

Jag ska hoppa runt med Jen , Jag älskar att hoppa runt med Jen <3

 

 

Midsommar -09 i Ekenäs , helt jävla underbart

Kommentarer
Postat av: Jen (den tuffe)

Haha, du är tokig Lily. På fredag hoppar vi runt som aldrig förr vill jag lova. Jag älskar't! <3

2010-03-10 @ 22:10:29
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0