Rebel yell


Waah , klockan är redan nio denna tisdagskväll ( helt ärligt skrev jag söndagskväll alldeles nyss) lustigt? ., Jag har ju slitit som ett djur i två¨dagar nu ! Och det är bara två kvar sen är det HELGIS igen :) Underbart, får se om det blir grillchill i helgen eller vad som väntar . SMHI säger ju att regn är påväg. SUCK ..

Nu ska jag berätta om mitt nya dilemma som folk säger är fel men jag vet att det är lite rätt men jag vet att det inte är mycket och folk tänker säkert inte på det ( elller så gör ni det men säger det inte ) , Jag har iaf tänkt på det och det är att jag har blivit stor!. stor mage, breda höfter stor gump .. magen växer ju som vanligt bara utåt , dumma put mage men jag har typ gigantisk röv känns det som, helt lustigt? . och jag blir riktigt ledsen! Jag vet att jag äter godis HELA tiden och lagar nattkäk nästan varje kväll så det ligger väl ngt i det där .,Men det har aldrig synts förut så jag börjar bli riktigt nojig.. Därför! åt jag nyttigt idag , KÖPTE LÄTT CREMÈ FRAICH och åt sallad :) ( inte bara alltså ) men det var det nyttiga ^^. Och evelin tjatade om att vi skulle göra tacobröden på hennes sätt så att dom blev "bubbliga" visst blev dom det . men dom blev även stenhårda ...  sen har jag även köpt "chocolate bars" som man ska käka istället för mellanmål eller snacks. ( vilket jag lästa efter att jag åt upp den och jag åt den efter maten för jag tänkte att det var en godisbit ) så jag lär ju snart spy eftersom att den typ sväller i magen eller ngt så att man ska bli mätt? Föresten smakade den jord så det gör inget om jag spyr upp den . Dock är jag grymt sugen på choklad ...




Juicepress <3 Jag älskar "färskpressad" juice, det är det bästa! och nu ska jag göra det :) Sen kan jag även berätta att jag tror att det spökar hos mig . eller så är det ett spöke i min dator .. Eller så är min dator bara knäpp .. Igårkväll stängde jag av datorskärmen , på den STORA knappen PÅ skärmen och den stängdes av , jag såg det ! Efter fem minuter hade jag fortfarande inte somnat men då märkte jag helt plötsligt att min datorskärm var igång igen ?och jag stängde ju av den på knappen ? . Sen har den börjat visa en massa olika färger också .. och den börjar ALLTID när jag kommer, jag kan ha vart borta i tre timmar eller fem minuter . den börjar när jag kommer. för jag ser alltid datorn som den är och den sidan jag har uppe när jag kommer in i rummet liksom men sen precis efter så börjar den blinka i olika färger . Jag börjar bli riktigt skraj ? . i och för sig så har jag inte stängt av min dator på typ 2-3 månader . kanske borde göra det .. Titta vilka fina färger den blinkar! underbart ..

 

 

Nu är det snart dags för sängen , men först lite tv :) .

Föresten så har jag råkat greppa tag i saxen igen, och fick kortare snelugg igen .. och den är hackig .. igen .. typiskt mig !

 

Ajuste , Rebel Yell med Billy Idol , låten vi spelar i köket om och om igen . Jag hatade den förut . Nu kan jag inte sluta älska den , han är grym !

 

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0