Söndag och ännu mer solsken

Här sitter jag efter en lång sömnlös natt som bestått av magkramper var femte minut. Det är tillbaka, Fanfanfan. Jag har vart på sjukhuset så många gånger och undersökt allt som går att undersöka men dom hittar ju ingenting . Jag hatar Kalmar dom gör ingenting åt saker dom säger bara "ta lite ipren så går det nog över" . Jag vill aldrig mer gå dit , jag tänker ligga här hemma i magont tills jag dör, då är det nog knappast ipren som hjälper , dumma dumma läkare. Okej nu överdriver jag, jag tänker absolut inte dö och jag tror inte att magontet kommer få mig att göra det heller . Men vafasen ska man behöva göra för att folk ska ta en seriöst på det här stället? JA jag har ont och NEJ ipren hjälper inte, kan ni hitta något annat fel eller ska man behöva åka till linköping för att få någion sjukvård i det här landet? Pyttsan alltså !

Idag är det iaf sommar ute igen :) . Eller jag vet inte hur varmt det är för jag har inte gått utanför dörren än .. Men jag har iaf tagit på mig en sommarklänning och håller mig inomhus med uppdragna persienner så kan jag ju lotsas att det är sommar :) för här inne är det iaf varmt^^.

Igår vid tio satte jag igång Sherlock Holmes , IGEN . och jag somnade efter en halvtimme igen .. Nu tycker jag att början är så tråkig så jag vill inte sätta igång den igen.. Men folk säger att den är jätte bra så jag vet inte hur jag ska göra? . fasen ..  sicka problem man har i det här livet ^^.

Mamma köpte blommor till mig igår <3


Var och hälsade på syster igår, det var länge sen nu. känns skit trist men jag åker aldrig förbi ljungbyholm längre, men jag borde göra det. för jag vill verkligen, Hela stenen var täck av snö igår! Så jag fick kratta upp lite, får väl hoppas att det töar bort snart så att den syns igen, dock har färgen i texten försvunnit jätte mycket "/ . Men den fylls i till sommarn :) Det var iaf skönt att få komma dit igen <3

 

 

Trots magont så bjuder jag på ett leénde! det är ju trots allt sol ute :) . Nu ska jag försöka spendera söndagen på det bästa sättet , med min familj !

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag vill bjuda på tjejsnack i kinastil runt bordet, kanske även en runda till din syster. Hon är ju din syster, så hon måste varit underbar.

2010-03-14 @ 20:54:50
URL: http://sofiesallt.blogg.se/
Postat av: Jennie

hejhej!

hur är allt med dej?

söt blogg!

kram

2010-03-15 @ 14:16:12
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Ronja

haha, tro mig. jag har redan hittat två studenklänningar till som jag vill ha, åååh (a) hahha

2010-03-16 @ 18:05:06
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0