Upptagen ..

Jag har haft så fullt upp denna veckan att jag nästan glömt att jag faktiskt skriver här någon gång ibland?
Jag jobbar och sliter på stagneliusskolan med dom bästa kollegorna man någonsin kan tänka sig . Jag tror nästan jag älskar dom. blir tårögd ^^.

Idag har jag stekt och skivat 130 kg fläsk för domsom ville veta? det är till käket imorn som pluggisarna ska få . 130 kg borde nog fasen räcka till 900 pers? . hur mycket äter dom egentligen ? Intressant det där ..

Marsbarn har vi många och jag har nästan inte sagt Grattis till en enda , så grattis allihopa! Jag har inte glömt er jag är bara väldigt upptagen . Mamma är nämnligen också ett marsbarn och fyller hela 50 år på lördag så då blir det STORFEST! Jag Isabella Jennie Sofie och kanske Matilda har hand om mat och servering för kvällen brorsan spelar med bandet och syrran kommer nog mest sitta och glo ^^. det är ett jäkla jobb det här med 50 års fester alltså . mycket som står på spel! Jag syrran och bror ska göra ett framträdande med morsans älsklingslåt , haha får se hur det slutar.- kommer nog garva ihjäl mig :) .

Men nu ska jag till syster och träna inför lördag och sen blir det ett pass på dansinstitutet och shaka? ( shake'a )? loss lite , Yeeha :)





En bild från brorsans utflyttningsfest i somras .. inte så glamourös kanske, men jag var brun, lättklädd, onykter, på en balkong och tog ett bloss. Det hade kännts så rätt om det var just nu i denna stund ! ( tröjan är lite väl på sned, ursäkta (: )

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där jag tävlar ut skönhetsprodukter.



Delta gärna om du vill

http://www.lovemercury.se//2010/march/tavlingsdax.html#comment

2010-03-24 @ 21:27:20
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Isabella

HAHAHA, älskar bilden och Isabella va det ja :)

2010-03-25 @ 11:43:08
URL: http://isabellaremgren.blogg.se/
Postat av: sofie

men stackars jag som fyller hela 19 på lördag då? höhöhö, nån som tänkt på det? nej, inte jag heller.

2010-03-26 @ 14:59:26
URL: http://sofiesallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0