Jag älskar sol

 

Sedär, då var den söndagen avklarad och den har varit mycket givande må jag säga, har satt upp nya gardiner , bakat drömrulltårta och gått på stan och lagat mat med Jennie :)

Jag gick i bara skinnjacka idag alltså, känns helt ofattbart! Jag kände mig så fri . fri från vantar mössa och fetingjackan, våren kanske är påväg trots allt ? Thank God !

Här har vi en allmänt blöt och kanske lite halvsliskig bild från relaxen i fredags , det är väl här vi mår som bäst ;)

Såhär soligt har det varit hela dagen, hela lägenheten lystes upp :)



Jag vet att fönstrerna är dammiga .. Men det är faktisakt väldigt kallt och alldeles för högt för att jag ska hänga utanför fönstret och "måla" bort allt smuts ^^.


Nu ska jag ta mig en dysch och sen ska jag slå Jen en plingis, sen ska jag slutligen sätta igång "bröllopsfotografen" som Jennie så snällt laddat hem åt mig ^^.
:)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag kommer till helgen och kan ta dina fönstren :)

2010-03-08 @ 13:55:28
URL: http://isabellaremgren.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hur är din måndag sötnos? (:

2010-03-08 @ 14:28:23
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0