Solen skiner och JayEm har skaffat blogg !

Godmorgon får jag väl säga !
Är uppe hyffsat tidigt idag faktiskt , plockade ju ner julgardinerna igår så idag STRÅLAR solen in genom rullgardinen och det är rent ut sagt OMÖJLIGT att få sig en blund. Men jag ska la inte klaga på solen som äntligen har kommit hit utan istället funderar jag på att ta mig en promenad i vädret och fota runt lite kanske . Eller varför inte en runda ner på stan och ta sig en glass? Okej glass var att överdriva men en pratstund med min kära Jen skadar inte en sån här GRYMT härlig dag!

Igår åkte skinnjackan på och det kändes helt kollosalt underbart måste jag säga! Men det slutade med att jag vägrade ta bussen och fick fixa skjuts när jag skulle ta mig någonstans på kvällskvisten .
På tal om skinnjacka så var jag hemma och hälsade på familjen i huset förra helgen och då rotade jag fram morsans gamla skinnpaj som hon hade när hon gick i gymnasiet, hon köpte den alltså av en snubbe på 70talet i vimmerby och hon älskade den under hela sin ungdom . Den känns så rätt! den är härdad liksom, har vart med ett jäkla bra tag . Jag bara älskar den! snacka om att jag ska slita ut den i sommar! Morsan köpte den för 500 för nästan 40 år sen, man kan ju undra vad den är värd idag ? .






Igår var det nämnligen Baby Shower hos Elin som bara har 1 månad kvar! hon är gigantisk nu vill jag lova ^^.
Jag hoppas att allt går bra med födseln och junior! Och jag får väl säga "bara för att" att jag hoppas det blir en pojk ;P . Men självklart så tycker jag att det ska bli en flicka också ;) . I vilket fall så blir det en söt unge det är jag 150% säker på :) ( av 100% alltså ^^. )

I fredags var det ett jäkla ståhej på Relax avdelningen på äventyrsbadet, jag och 21 andra fulla som svin ramlade runt i bubbelpoolen ^^. Haha , faktiskt helt underbart! ingenting gick sönder och alla tog sig därifrån i underbart skick om man säger så :) . Nästa gång får vi ta och boka 4 timmar så att man kan hänga där ett tag för tiden bara sprang iväg ! . helt galet ^^. Det var iaf helt underbart måste ja gmedge! synd att jag inte hade kameran med mig bara , men sofie har lite bilder så jag klämmer väl fram dom när dom är på G :)


FÖRESTEN! JayEm och JayLe gjorde ju succe i mitt och Jennies liv för ungefär tre månader sen, vi har följt dom, spridit runt dom och garvat ihjäl oss åt dom, repeterat deras repliker om och om igen på fester, dödat konversationer med deras kommentarer och sabbat för folk genom att asgarva i tystnaden bara för att vi kommer att tänka på ett klipp eller en kommentar . Man är ju kär i dom bara för att dom är såna fantastiska livsnjutare! Man stänker en tår när man ser dom alltså . Men iaf så satt Jennie och jag i bilen påväg hem igår och började prata om hur mycket smör JayEm egentligen skulle ha ? och det var ju självklart EXTREMT ! . Men då kom vi iaf på att vi inte sett dom på länge och vi måste kolla in om dom fixat något nytt material . Så idag när jag sitter och surfar runt lite på youtube så kollar jag in dom senaste klippen , och SEDÄR . dom har skaffat en BLOGG ?! Waah , jag gråter av lycka och jag tänker följa dom till slutet alltså!. Jag är så lycklig, så många skratt som dessa sociala livsnjutande och rent ut sagt grymma göteborgare har gett mig så känns det som att det minsta jag kan göra för dom är att garva vidare! . En dag ska jag och Jennie ta tåget till Göteborg och söka upp grabbarna, käka polly och kolla på när JayEm sveper en öl . det känns så rätt ! Här kommer några favoriter, "tyvärr" så är alla klipp favoriter men blir la lite tjatigt om jag tar med allihopa ..






Gah , jag blir så lycklig ! åh :') .

check ; http://www.jayemjayle.se/





Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hoppas du har en bra söndag? (:

2010-03-07 @ 17:11:45
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0