Sista veckan .. håll ut ..

Åh herregud, jag har aldrig kännt mig såhär överbelastad som jag har gjort idag. knäpp idiot rektorn har satt ut en hel kurs på en vecka .. denna veckan har jag minst ett prov varje dag , 3 i näringslära och två i religion. Idag hade jag även ett slutprov i Konditori och har suttit från klockan sju och skrivit färdigt projektarbetsmallen. Jag ska gå upp om ca fyra timmar för att plugga inför provet imorn. Jag orkar inte plugga mer nu! Jag känner mig som en döing.
Men jag hoppas innerligt att jag klarar varenda prov denna veckan. Då är jag fan värd en guldmedalj !

Det enda som skulle kunna få mig på humör nu är en överdos av Jennie och god mat , ett par glas vin kanske men jag måste bara berätt att jag saknar min tös!


Kommentarer
Postat av: Jen

Jag saknar min tösabit också ska du veta! Men kämpa på, för du kommer känna dig så himla mycket bättre när allting är klart :) Jag hejar på dig och bry dig inte om att höra av dig om du inte har tid, skolan går före allt nu innan betygen sätts, jag vet det hjärtat så jag blir inte arg! =) Saknar dig till tusen och längtar tills vi ses på fredag då jag vill fota dig lite på din bal! <3

2010-06-01 @ 08:32:37
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0