19.34


Och så var det äntligen slut på denna dagen och framför mig har jag bara 8,5 timmars jobb och sen kommer den fruktansvärt välbehövliga helgen!
Som för stunden ser väldigt oplanerad ut? Sofies inflyttningfest verkar of the list och alla andra har redan helgen upplanerad. Så för första gången på väldigt länge står jag själv en helg och har inte en aning om vad jag ska göra? det passar ju just fint när man för en gångs skull skulle göra allt för att inte behöva sitta inne..

Inatt hade jag stora sömnproblem minsann, jag drömde tre drömmar som alla var hemska. Och jag minns varenda en. Jag undrar varför jag alltid drömmer att mina vänner behandlar mig riktigt illa? det är typ det enda jag drömmer om nu för tiden. Vad betyder det? det suger iaf!

Nu sitter jag på alla shoppingsidor på nätet och letar efter saker som jag ska inhandla när jag fått min första lön ^^. Yeha ! Jag behöver unna mig saker känner jag. Jag vill ha den 25 Nuuu! dock så kommer jag jobba mer denna månaden så jag skulle vilja ha oktober lönen nu ? kan man inte byta plats ? :)

Föresten så har Greys anatomy börjat nu och det är UNDERBART! som jag har saknat det <3

Haha, en sak till. det var en på jobbet igår (som har glasögon iofs) som trodde att jag hade en cykel i nacken? att min tatuering var en cykel? Herre hjärtanes.. Jag hoppas verkligen att hon har fruktansvärt dålig syn ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0