21.00

Hemma efter ett litet firande av kanelbullensdag som infördes hemma hos sofie efter en lång dag på körskolan. Nu har jag disk städ och dusch framför mig och imorn blir det jobb. Jag har haft till en början en väldigt bra helg då jag för första gången var uppskriven på "listan" på Palace och drack gratis nästan hela kvällen, det var en galet bra känsla men bakfyllan var mindre nice. På lördagen blev det 22års fest och jag var fortfarande bakfull efter 3 groggar men slog sen till med en jäkla fylla och får idag lida av misstagen som då gjordes.
Nu sitter jag och suckar och undrar om jag ska säga förlåt till folk eller bara vänta och kolla ifall någon vill prata med mig igen ..

Jag vill inte dricka mer .. Jag vill inte träffa någon, bara vara.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tyckte du bad om en inflyttningfest? Och jag tror nästan det är bättre att vänta en liten stund till, folk kan behöva smälta och lugna nerverna.

2010-10-04 @ 21:58:39
URL: http://Ivegotadressingroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0