21.39

Det finns en tjej i hela Sverige som inte tittar på fotboll just nu , hon heter Lilian och hon bor på Södra Långgatan 79D i Kalmar. Hon sitter med en skål ostbågar ett glas fanta och småskrattar till "Sveriges skönaste familjer" ( eller gjorde iaf ). Hon behöver inte veta så mycket om fotboll, det är liksom inte hennes grej.. Men det vore kul om Sverige vann :)

Idag har det hänt väldigt mycket och samtidigt väldigt lite.. Dagen började klockan 05.30 då jag skuttade upp ur sängen för att bege mig till jobbet! Dock blev det ett tidigt avslut och jag var hemma runt två tiden! Då kom Jenis på en kort visit, tog med sig sin garderob och fick min lägenhet att bli lite större helt plötsligt ^^.

Lagom till maten så skulle jag känna mig nyttig och skära en avocado! Så jag tog en utav mina SUPER vassa knivar och skulle skära igenom halva ( det går ju liksom inte skära igenom hela eftersom att det är en kärna i mitten ) trodde jag .. Men mina knivar är så vassa att dom tdligen skär igenom kärnor! Så vipps så skär jag igenom fingret, ända in till benet... Underbart att nästan bara ha ett halvt pekfinger när man jobbar i kök och använder händerna hela hela tiden! Herrehjärtanes..  Nu sitter jag med förband och det har sprutat blod sedan klockan fem! jag hoppas att jag slipper åka till läkarn för det har jag verkligen inte tid med..

Jahaja, nu blir det lite teoriplugg och sedan är det läggdags för mig!
Jag har minsann humöret uppe iaf ^^.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Har det varit fotboll? Du måste blåsa på fingret, annars kommer det aldrig läka!

2010-10-13 @ 09:00:29
URL: http://Ivegotadressingroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0