22.34

Åh vad skönt det är att inte jobba vissa dagar! Idag har jag bara slappat, vart hos frissan och hängt med familjen. Jag älskar verkligen min familj, finns inget bättre :)

Jag har kommit in i en tid då jag går och tänker på 70talet hela tiden, jag tänker på Ted och jag tänker på att man inte använde en massa produkter och plattänger och man samlades hela gänget på bara ett ställe, för det fanns liksom inga andra ställen att gå till! Man lyssnade på livemusik, dansade och drack folköl. Folk med bilar var grymt coola och man hade absolut inga dumma mobil telefoner. Framför allt det där med musiken, alla tyckte att den hade en innerbörd och alla lyssnade på MUSIKEN och brydde sig inte bara om alla dessa texter. Jag önskar att jag levde på 70talet, jag önskar det något grymt mycket! skulle kunna byta mitt liv när som helst för att gå i alla konstiga kläder och vara gift med Ted Gärdestad! Jag skulle fått han att strunta i sekter och scizo tider. Jag hade vart så lycklig!




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0