19.39


Hemma efter en kort shoppingrunda och en helg som hette duga!
Fredagen blev en iflyttningsfest-förfest som slutade vid 03.00! det var iaf då jag tog mitt pick och pack i -4 grader och begav mig hemmåt :)






Den världsliga bakfylle dagen lördag spenderades mest i en bil och på gatorna i karlskrona dit vi begav oss för att äta mega pizza och dricka en halv kopp kaffe för 22 kr!  Efter resan avslutade vi kvällen på kattrumpan med chips, dipp och en och annan svag grogg...






Har en HEL ledig vecka framför mig! Hoppas jag ? förutom körletioner och frissan så ska jag bara slappa :) .
Idag har jag kört lite, lagat crepes med pappa och gått en runda på stan med mamma :)
Blev nya vinterboots !






Kommentarer
Postat av: Isabella

Du ser brun ut, jätte brun..

Fina boots.

Fräsigt halsband.



Nu ska jag göra gryta och lyssna på Enya hihihi

Jag saknar dig <3

2010-10-19 @ 15:08:25
URL: http://isabellaremgren.bubbleroom.se/
Postat av: Jen

Åh, fjompen fick du med på bild! Och dina nya skor är underbara ska du veta Lily! Call me <3

2010-10-20 @ 16:35:05
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0