You had me at "goodbye"


det är desvärre så det är, man vet inte vad man har förän man förlorat det och då är det tyvärr försent att kämpa för att få tillbaka det. Jag kämpar ändån tror jag, eller borde man kanske bara sluta ..

Hemma från dagens jobb och ska snart dra igång med maten! Som om jag inte gjorde nog med sånt på jobbet? Idag är jag väldigt trött och väntar på att kvällen ska komma så jag kan sätta mig framför tv:n och kolla in det nya programmet "bartenderskolan" som jag skulle medverkat i om jag hade dragit till Kos för några månader sen. Men jag tog ju beslutet att åka till gbg i november istället.. tror jag? Har nämnligen skickat och frågat om jag får åka till Kos i januari istället, jag antar att jag längtar till värmen!
Tänk att jag hade vart tvkändis om jag hade tagit förra resan till Kos? fast det kanske bara hade vart pinsamt.. Man vet ju inte om det är mer som "kniven mot strupen" eller "Paradise hotel" där borta ..
Och det sista är väl inte riktigt min grej om jag säger så ..  Så jag klarar mig nog bra utan tvserier ^^.


Kommentarer
Postat av: sofie

Jamen jag tänkte väl det ;). Det kommer lösa sig Lilian, det är jag hundra på! Det är bara din hjärna och ditt hjärta som ska komma överrens först.

2010-10-06 @ 09:02:45
URL: http://Ivegotadressingroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0