att bli sådär stor som alla andra


Jag är tillbaka igen från mitt hektiska liv! Jag har egentligen bara varit för lat för att skriva ner vad jag gör om dagarna..

Jag har haft sommarlov, fyllt arton, tatuerat mig, börjat köra bil och skaffat mig ett vikariat ( med andra ord börjat jobba ). Jag har fått tillgång till mit egna konto, börjat göra ändrignar i min lilla lägenhet och supit bort många många dagar :)

Förra helgen fyllde jag äntligen arton ( vilket jag skulle gjort för två år sen typ .. ) Så nu är jag laglig och myndig och självansvarig och allt vad det nu kan innebära ;) Självklart blev det storkalas och en utgång som jag inte minns allt för mycket av. En helg senare hade jag och syster 18 och 20 års fest som bestod av mycket gratis sprit, suveränt käk och livemusik samt lite lekar. Slutade i grym fylla för dom flesta, en trubadur som somnade i sin bil, en som spydde och tappade bort glasögonen, en som somnade i städskrubben, en som tände eld på servetter, en som ställde sig på en stol och skrek GODISREGN och började kasta i folks huvuden och till sist en efterfest i mitt sovrum :) .  Har haft ett par underbara veckor och är minst sagt glad att jag som alla andra börjar bli vuxen :).

Tänker inte vara så långvarig utan lägger det gamla bakom mig och börjar uppdatera lite varje dag istället :)

Här har vi det nya märket på min kropp som jag och syster Evelin gjort till minne av våran underbara bortgångna syster Annie <3 Ångrar den inte för en sekund.

 

Bilder från dom sista sommarkvällarnas bravader kommer så småningom :) .

Snart blir det en efterlängtad tupplur eftersom att jobbet väntar imorgon (vilket är i staggs matsal<3) men först , lite the hills :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0