Familjemys-Fredag!


Jag försov mig efter den långa natten och bytte därför ut körskola mot lite stärning här hemma. Det behövdes inte bara dammsugas utan även skuras och dammas minsann! Nu sitter jag och funderar på vad jag ska laga för mat till familjen ikväll, funderar på en trerätters-middag på strandgatan!
Det är nog minsann den första fredagen jag inte är ute på ståhej och umgås med min familj istället, kanske ska man göra så oftare?

Imorgon så är det först "dubbelfamiljemiddag" i smedby hos Brors sambos föräldrar och efter det är det 18års kalas i bjursnäs bygdegård! Ser mycket fram emot båda delarna och tror att det är en toppenkväll som är på ingång :)

Vad jag ska ha på mig i morgon är en stor del som jag grubblar på, har nämnligen inköpt en långklänning som jag verkligen vill ha på mig men man kan knappt gå för att den är så lång och jag vet inte heller om jag passar i den? Så et lär vara morgondagens största problem, Nu ska jag städa vidare och sen åka och handla med Papi :)


 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

It sure looks good!

2010-09-24 @ 14:54:15
URL: http://Ivegotadressingroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0