Ikea och Mamma !


Jovars visst blev det Ikea idag och jag har fräschat upp badrummet samt köpt mig ett nattduksbord :)
Jag har dock världens konstigaste sovrum/tvrum eftersom att jag har fem olika möbler i trä och alla har olika färger . hehe .. Ser kanske lite konstigt ut men jag köper saker som jag vill ha och finns dom inte i rätt färg så bryr jag mig inte ^^.

Galet vad kul man kan ha med mamma när man väl träffar henne, har inte skrattat så mycket på länge :) trist att vi inte umgås så mycket längre.. Numer har min 20 åriga syster flyttat hem till mamma och pappa och de har bosatt sig i en fyra på strandgatan i kalmar, jag ser in i lägenheten från mitt jobb minsann ^^. det är väldigt mysigt att kunna ha alla i stan, blir nog fler middagar och utflykter med dom framöver :) vilket är Great! Mer familjeträffar åt ungdomarna!

Över till mitt egna lilla liv på södralånggatan.
Min lägenhet i nuläget :

Badrum :)

 

 

Kök :)

 

 

 

 

Sov/tvrum :)

 

Nu får det nog se ut såhär ett tag, om jag inte får för mig att möblera om såklart ^^. Och det vore ju ganska kul ... Så när jag tröttnar på mina nya saker så får jag göra det minsann :) Vad som väntar närmaste timmen är nog lite OC  och sedan en lång tupplur :) . Man måste ju variera mellan serierna!

Dock längtar jag verkligen till november? eller var det oktober? eller slutet av september .. jag hoppas det var det sista, då kommer iaf nya säsongen av Greys Anatomy ut och det är GALET vad jag har längtat ! wiiee :)

Men nu! OC ..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0