körskola och innerboende


En ny vecka är framför oss och jag pluggar körskola så det ryker om att! Till skillnad från häromdagen så mår jag väldigt bra och börjar få kontroll på jobb, körning och fritid. Känns helt underbart :). Dock har jag nu fått hoppa av dansen för att hinna jobba och gå på utbildning, riktigt trist men jag har ju hållt på ett tag så det kanske var dags nu .. Jag har nu även en ny innerboende som även är min bästa vän! Hon är en pärla minsann, fast att hon tar fruktansvärt stor plats när hon sover .. ^^.  Jag vill typ inte ha någon sambo för jag är så van vid att göra så mycket själv och jag behöver ensamtid, men det är skönt att ha henne här ändån :)

Jag har en tuff vecka framför mig och för att inte prata om nästa .. Men på onsdag blir det nog lite ståhej iaf, vilket är kalas :) .

Nu ska jag bege mig ner på stan med syrran och kolla om det finns något trevligt jag kan få ta med mig hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0