Queen


Onsdag och jag är allt för trött på politik, gudars vilket tjat. JAg kan faktiskt inte tycka att vi har så mycket vilja i det här ändån, så pass många som inte ville ha med SD men ändå kommer dom med? jag hör inte en enda säga attt det är bra? hur fasen lyckades dom då med så få röster? galet!

Istället för att grubbla ner mig i det sitter jag och trallar till godingar som "Another one bites the dust" och "Sombody to love" , Queen är alltså sinnessjuka! Jag fattar inte hur Freddy kunde vara så fruktansvärt grym ? det är en skam att han inte finns med oss än idag.
Jag tar med mig Queen i huvudet och trallar ner mot körskolan och funderar över hur kvällen ska sluta.. utgång eller inte ? det är ju trots allt onsdag ..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0