Det är rätt fint ändån.

Det där med kärlek är något jag aldrig kommer att förstå. Men det gör väl ingen? Det känns mest som att jag fastnat i en sån där romantisk film som är sådär mysig i början och väldigt ledsam och jobbig i mitten men med ett helt underbart slut. Jag väntar bara på att dom där två timmarna som i verkligheten är så fruktansvärt mycket längre tid bara ska rusa förbi så att det där slutet kan komma någon gång. Allt jag vill ha är det där fina slutet. Men sen är ju inte heller livet som på film, hur fränt och galet det än hade vart om det var just så. Men vi får så småningom se hur denna filmen slutar och jag kan knappt bärga mig!

Jag ligger förövrigt fortfarande bakfull i min säng med en snuvig jen i soffan brevid. Vi har haft söndagsmys med alldeles för mycket högsockerhaltiga ätbara saker till en rätt så rå film. Jägarna 2 kan nu bockas av och den får väl på ett ungefär 4 av 5 toasters!

Igår vart det glöggkväll så det stod härliga till och jag hade väldigt trevligt på både strandgatan och på krögers. Sen att 3/4 av kvällen bestod av deeptalk kanske inte var enligt planerna men det behövs ju även det ibland!

Nu är det sovdags för imorgon väntar ett jobbpass på Jenny och första alarmet ringer redan 03.30.. Sen går jag visserligen inte upp förän 05.30 men man måste ju vara väl förberedd ^^.
Sovgott :)


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om båda säsongerna av SOLSIDAN i min blogg om du känner för det :)

2011-12-19 @ 12:45:38
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Hade du inte trevligt på fredriksskansgatan då :'(?

2011-12-19 @ 14:30:01
URL: http://ivegotadressingroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0