Detta julstök

Är äntligen nästan över och man kan liksom efter decembers alla hektiska dagar äntligen andas ut. Så fruktansvärt skönt må jag säga!

Jag är nu en perkulator, lite cash och några småsaker rikare och jag kan inte vara nöjdare! Har haft både en underbar julafton och en helgalen juldag. Sofie bjöd på en outfit som hette duga och som vanligt det fina sällskapet och även Ulla har nu hittat till oss och hon är så
Galet välkommen!
The sign bjöd på drinkar i huvudet och världens minsta dansgolv men trots det en väldigt trevlig kväll vilket jag då kan säga att det är helt klart ett ställe jag kommer återvända till! Att gå baklänges halva vägen hem hand i hand med någon man tycker om och samtidigt vråla I'm backin up med skratt i halsen och vinden i håret är även det något som jag absolut inte skulle tacka nej till att få göra om. Fin juldag kan jag väl säga!

Imorgon är en stor dag för framtiden och även för HANSA city som nu påbörjat sin mellandagsreà. Jag gillar faktiskt att trängas bland svettiga kalmariter och att slåss om sista tröjan i small, känns liksom så bra när man väl vinner.

Vi får se hur morgondagen slutar och vad jag kommer tycka om det. Nu är det dags för mina ögon att vila.


Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej fina du :) Min dotter är med och tävlar i Vi Föräldrars omslagstävling och det skulle uppskattas väldigt mycket om hon också får din röst :) Du får en länkning som tack oavsett om hon vinner eller inte. Mer information hittar du i mitt inlägg:

http://sense.webblogg.se/2012/january/freja-tavlar.html#comment

Tack på förhand <3

Ha en bra fortsätt kväll :)

2012-01-03 @ 21:08:03
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0