Ja men alltså..

Det sticks!! Min nya kofta alltså... Men fin är den :) och helnöjd är jag!! Mamma har idag sponsrat mig med tre plagg som jag funnit mig på rea! Typ första gången i livet?! Det var iaf typ år sen som jag köpte finfina kläder på carlings så jag är meega glad för det :)

Jag har även börjat köpa klappar och den första blev till min syster! Hoppas hon blir nöjd för det är något jag själv vill ha.. ^^. Och det är väl så man ska göra har jag hört! Så det blir säkert kanon :)

Nu ska jag börja förbereda mig för sängen så att jag kan somna till jublet av att Amanda vinner idol (hon måste!!) . Sen blir det brofästet för ett jobbpass imorn :). Hoppas förövrigt på en trevlig mornkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0