Price tag

Så låter det här på kattrumpan, jag klinkar Jessie J så det bara sjunger om att (ordagrant). Dock är det grymt jobbigt då capot sitter på 5te bandet och tonarten blir skyhög!! (hoppas inte grannarna hör..) Men vad tusan, efter några timmars övning går nog även det får jag hoppas :).

Idag har jag sökt lite jobb till sjöss i hopp om att få komma bort en stund, vore faktiskt helt okej att få ta en paus från allt JOBB här hemma, verkligen! Inte.. Men kanske från andra saker, och jag tror att ett jobb till sjöss skulle sitta mig alldeles utmärkt :)!
Efter min egentid i lägenheten invigde jag min nya jackan med en promenad till strandgatan där det blev 2 rätters, bärs och rödtjut. Helt okej torsdagsmiddag må jag säga ^^. Pappa kan han :)
Sen tog jag farväl av sofie och hennes fästman som tog micran och begav sig mot Landvetter och det stora äpplet. Om en vecka är dom på svensk mark igen och då blir det en sjuhelsickes glöggkväll :). Hoppas för övrigt dom får en outstanding resa!

Nu ska jag spela tills jag somnar eller något liknande! :)

Och detta kan förövrigt vara typ den dåligaste bilden som jag kunde tagit på min nya jacka och jag ser även en hel del konstig ut. Men jag vart ju så glad, och det är jag också så därför tyckte jag det kunde vara helt okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0