Saffran hit

Och saffran dit :). Idag har jag alltså som igår ägnat hela dagen åt att hålla på med något som hör julen till! Och ändå ingen snö? Fy tusan!

Nu luktar det gudomligt i lägenheten och det tror jag nog att saffransälskande sofie också tycker :)! Nu ska jag pysa bort till mina föräldrar på middag och imorgon blir det ett jobbpass på min trevliga gamla skola :)!

Såhär ljust var det innan bullbaket började! Och här använder vi oss av den traditionella Boken och inte internet! Internet är fusk! eller bara mindre coolt..

Här är alltså den slutgiltiga uppgiften som sker 3 timmar efter att bullbaket börjas, det är det viktigaste i hela baket och tar cirka 3-5 minuter! ^^.

Sedär, ganska fina får jag nog lov att påstå :)

Slutligen, Julmust och lussebulle! Mums :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0