Snöö?!

Det vill jag ha nu! Varför får jag ingen snö? Vad har jag gjort för att inte förtjäna snö? Jag vet att jag inte köpt någon chokladkalender i år.. Och lussebullarna är inte bakta än.. Men så mycket annat har jag! Jag har köpt en vinterjacka, pyntat, köpt minigram, bakat mozartkulor, köpt whisky till glöggen och gjort två pepparkakshus!!!!

Jag gav mig alltså på att göra mitt alldeles egna pepparkakshus igår, det tog ungefär fyra timmar och mesta delen av tiden bestod tyvärr av mindre fina ord.. Nu står det iaf, men peta inte!! Det lär ramla närsom, ifall någon andas eller stampar i golvet.. Jag är iaf rätt stolt över resultatet :).

Nu ska jag se på den underbara julkalendern och dricka upp mim kopp med varm choklad :). ( fattar inte snön att den ska komma när jag säger såhär så vetitusan?! )
:)


Kommentarer
Postat av: Din vän, tomten.

Åh, det är värsta dörren och allt! Plus att du måste komma på glöggkvällen för annars måste du vaska whiskeyn ju, plus att jag kommer sitta och sura hela kvällen. Puss

2011-12-06 @ 13:33:07
URL: http://ivegotadressingroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0