Öl och pizza!


Allt jag ville ha idag var en kall och en feting pizza. Ända sen jag gick och la mig igår har jag längtat efter det .. Trots att jag satt och åt chips och drack öl igår? Jag har börjat gilla öl alltså!
Iallafall så slutade min långa ohändelserika dag som skulle slutat med tvspel, fyra brudar, pizza och öl i min lägenhet med mamma, brorsan och hans flickvän framför en svensk kriminalserie med suzanne roiter, varsin pizza och ÖL hos familjen på strandgatan ! tack gode gud för att det hände iaf :)

Nu är jag hemma igen i min omysiga lägenhet som jag möblerat om fyra gånger idag och nu ser det exakt ut som det gjorde innan jag började.. Jag har nu äntligen fått ut alla möbler som den förra ägaren lämnat efter sig och har plötsligt märkt hur stora och omysiga ytor jag fick ..
Jag ska skaffa mig ett barskåp och en lampa som jag kan fylla upp lite plats med så får vi se hur det blir :) .

Imorgon ska jag nog fixa färdigt här hemma, kankse träffa min vän Jen och kolla om jag kan fynda något på kompaniet så att jag blir av med mitt presentkort ^^.






Sovgott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0