uppe i ottan..

Så att säga!

Det blev en tidig morgon påkattrumpan då jag ställde upp som chayfför för syrran och hennes kompisar som skulle ut till Hansa och träna på well-ness. Under tiden som dom tränade smet jag in på IKEA och spred runt lite pengar.
Fick med mig en gigantisk tavelram hem ( ÄNTLIGEN ), som prydde Metallica planshen perfekt!
Nu har jag alltså äntligen fått lite struktur och ordning i halva rummet efter all ommöblering :)


dock ser den andra halvan inte så himla kul ut..






Men det fixar jag nog så småningom ^^. Nu är det minsann sol ute iaf så tänkte bege mig ner på stan för att sprida lite mer av pengarna som nästan inte existerar? Det verkar som att en Iphone 4 är på ingång!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0