Advent

Söndag morgon, första advent, ingen snö och bakfylla. Ja, trots motgångarna så är det ändå ganska mysigt hemma hos mig denna förmiddag eller vad man nu kallar det.

Julen är nu faktiskt rätt nära fastän att känslan inte är som den borde, men jag tror den kommer!

Jag lutar huvudet mot soffarmstödet och ler lite med tanken på att jag buggade med mamma på Harrys dansgolv igårkväll. Det var första gången jag har varit ute med min mamma och mina vänner och jag måste ju säga att jag tyckte det var väldigt trevligt! God mat, trevliga frågelekar och alkohol, jo men jag trivdes :). Kvällen slutade ytterst tidigt och jag han knappt klappa zippo på huvudet innan jag beslöt mig för att vackla hem i natten. Tack för igår!

Idag blir det lussebullsbak på strandgatan och förhoppningsvis lite mer pyntinhandling :) och glögg såklart!

Mums


Kommentarer
Postat av: Denise Holmsten▲ [Foto, Illustration & Mode ]

fint! hoppas du har en bra dag! kram på dig ! :)

2011-11-29 @ 20:51:38
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/
Postat av: Nicolaysilja

Great site, keep up the great work

2012-07-06 @ 12:59:15
URL: http://nicolaysilja.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0