Att leva i lyx kostar..


Sköna, sköna tisdag! Idag har jag inte gjort ett dugg mot min vilja. Jag har bara njutit av min tid och slösat allt för mycket pengar.
Jag började dagen med focaccia bak och det blev ett väldigt bra resultat :) jag fick tyvärr hoppa sumban då degen skulle jäsa ännu en omgång. Jag bytte till höstlakan i sängen och tog mig en dusch innan jag begav mig vidare för ansiktsbehandling.
Behandlingen var typ underbar men var väl kanske lite för dyr.. Jag köpte iaf med produkter som passar just min hud och som ska hålla i nästan ett år så jag tycker väl att pengarna inte var bortkastade ^^.
Nu sitter jag hos mamma och pappa, har just ätit hemmagjorda burgare med hemmagjord coleslaw med hemmagjort Focaccia bröd och pommesskruvar (dock inte hemmagjorda ^^.), det var galet gott och nu är jag alldeles för mätt för att gå och träna..


Kommentarer
Postat av: Sofie Johansson

Kan inte du flytta in hos oss? Jag skulle vilja ha din profssionelt lagade mat någon gång ibland ;)

2011-11-08 @ 22:37:30
URL: http://ivegotadressingroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0