Beslutsångest

Ja vi kan väl påstå att vi haft någon sorts fredags middag hemma idag. Imorgon åker mamma på matmässan i Stockholm, och vår numer traditionella fredagsmiddag splittras. Därför hade vi idag finmat och tittade på Robinson finalen! Som var suverän föresten :) dock tyckte jag att Ola skulle vinna men Mats är en helt ok typ han med!

Fick idag ett fint meddelande från en "nygammal" vän som numer är bosatt i England. Hon garanterar mig jobb om jag kommer och bor med henne i hennes lägenet och med hennes mega terass på rätt centrala baker st. I London. Så vad gör man? Shit vilken ångest..

Jag har jobb i Ålesund om jag vill bo där, jag har jobb i London om jag vill bo där. Jag vill bo i skit Kalmar där det inte finns ett enda skitjobb (ursäkta bitterheten men herregud!). Jag vet inte riktigt vart jag borde vara egentligen.. Jag vill bara ha ett dumt jobb och en säng.

Nu ska jag åka till niagarafallen (på google earth) och lotsas att jag bor där! Då behöver man nog Inge jobb, då behöver man bara kunna simma :) och det kan jag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är duktig, som kan simma alltså, eller du är ju duktig ändå :).

2011-11-11 @ 08:57:38
URL: http://ivegotadressingroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0