Hösten är rätt fin


Det har varit sol i Kalmar idag och det gör liksom allting lite lättare. Man blir glad när man går ut och man slipper ha mega mycket kläder på sig! Jag gillar sol och det är rätt fint ute nu om jag ska vara ärlig.

Jag ligger nu avslagen, nytränad, nyduschad och mega trött och har ett halvt öga på tvn. Fem minuter kvar sen börjar SATC och jag får snart sova ^^.
Idag har jag lånat hem världens största bok full med massa tapetisar som jag får välja mellan att klä mina väggar med, tror det blir något skimmrande! Det är så svårt att veta hur det kommer se ut på väggen ju? Önskar jag var mästare på ps, då hade jag kunnat se det framför mig iaf ^^.

Imorgon blir det lite solning, hundpromenader och avslutande en trerätters med gamla fina. Ska bli så galet kul :)

Nu har jag skrivit så pass långsamt att SATC har börjat vilket betyder att det är dags att sluta nu.
Mys*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0