Onsdagspils


Och så var även onsdagen förbi, sedär! I sista inlägget saknade jag helgen och nu är den alldeles strax hos oss :)!
Denna veckan har min syster som sagt varit hemma på besök från storstan och det har varit utomordentligt fint! Imorgon hoppar hon på tåget mot götet och vi syns inte föränn det är julklappar och lussekatter i sinnet.
Ikväll avslutade vi en såndär lilllördag på ett utmärkt vis, med chips, dipp, ostbågar, kladdkaka, en bra film och pils! Detta betyder alltså att det blir ett jäkla långt pass imorn på gymmet.. Men ibland behöver man faktiskt onyttigeter i överflöd ^^.



Min morgon började på arbetsförmedlingens basinfo möte tillsammans med 30 andra! Det var jag och en till under 25, resten var i medelåldern 45 skulle jag tro. Shit alltså, jag trodde verkligen bara att det var ungdomar som var arbetslösa? Men just nu verkar det som att det är
Gubbar utan datorer och nyinflyttade invandrare i äldre åldrar som söker på arbetsmarknaden. Och jag förstås.. Jag vill verkligen också ha jobb snart!!

Imorgon ska jag söka fler jobb, jag ska träffa min vän Jennie, träna lite och hälsa på mamma och pappa. Låter som alla dagar i mitt liv just nu :P. Jaja, jag får väl också jobb snart hoppas jag!:)

Nu ska jag somna till wordfeud och mitt element som skriker. Fattar verkligen inte hur ett element kan låta så högt. Nåväl, dagen i bilder :)

Bjuder på en smygreklam med mitt älsklings knäckebröd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0