Söndags sysslor


Helgen gick minst sagt fort och jag kan tyvärr inte påstå att jag är helnöjd med dess resultat. Fredagen var fruktansvärt rolig men ack så blurrig, den avslutades mer eller mindre med huvudet i toastolen vilket var väldigt länge sen sist! Jag träffade gamla vänner och tequilan hittade även tillbaka till mig ^^. Lördagen där emot blev nykter och jag gästade en minst sagt fnittrig sofie som berättade minst sagt knasiga saker om sin ungdom innan jag knappt hann hälsa ( vilket betyder att hon var minst sagt rund under fötterna ) ^^. Det var iaf väldigt trevligt att träffa henne i det tillståndet för det var allt för längesen!
Kvällen blev rätt kort och jag assisterade taxi den sista timmen innan jag besökte sängen.

Idag har jag sysselsatt mig med typiska söndags sysslor, jag har tvättat, lagat mat, spelat wordfeud, tagit en långdusch, putsat kängorna, lekt med hunden, kollat på tv, gått omkring på googlemap, spelat gitarr och bara varit ungefär. Jag gillar såna dagar, även om dom kommer ofta nu för tiden så uppskattas dom väl :).

I veckan blir det att åka ut på landet , förmodligen börja med lite renoering i lägenheten och kanske ev en Gbg resa är inplanerad. Jag hoppas kunna umgås mer med fina vänner denna vecka för det har jag inte gjort på länge!
Nu blir det sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0