Vet du att du har den sötaste näsan i hela världen?


Äntligen börjar den intellektuella bakfylledagen lida mot sitt slut och jag ska snart vakna upp som en ny människa igen! Det är galet vad jag mår dåligt på bakfyllan.. Jag kan verken diska, orka borsta håret, plocka undan efter mig eller ens tänka på att försöka städa när jag är bakfull. Det är hemskt! Men imorgon kommer jag vakna helt obakfull och kunna göra alla sånadär tråkiga saker! Både bra och dåligt..

Helgen har vart Väldigt trevlig och över mina förväntningar må jag säga :). En förfest med gamla fina och underbara och en Björn rosenström fest som hette duga! Trots att han närmar sig 50 så låter rösten och takterna precis som dom gjorde på mellanstadiet. ( nu har jag ingen aning om hur gammal han är men han är ju närmare 50 än 25 skulle jag tippa ).
Jag tackar iaf mysiga människor för denna helgen och blickar vidare mot en vecka full med möjligheter!

På tisdag blir det finmiddag i gästmatsalen på JN med gamla kamrater, där vi en gång serverade, lagade maten och kämpade mot lärarna ska vi nu bli servade och fnissa lite åt gamla minnen och förhoppningsvis skapa några nya!
På onsdag är jag redo för intervju och ska se om jag kanske passar som försäljare/kundservice trots allt!
Hoppas dock på ett samtal från brofästet innan, det hade varit guld!

Annars blir det nog som en vanlig vecka i mitt liv, lite träning och lite häng ! Låter fint det.

Nu ska jag stänga mina trötta och bakfulla ögon en stund och förmodligen tänka lite mer på alla saker jag inte vågar säga eller göra. Kanske kommer jag på en lösning på problemet denna gången. Det vore fint det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0