Helg och bakfylla!

Idag är lördagen här! helgen har just börjat men är samtidigt på något sätt alldeles strax slut.. Gårdagen spenderades till början på en marknad med en fin gammal vän, jag åt langos för första gången i världshistorien och jag bar vantar och stickad tröja (det börjar alltså bli kallt nu..). ca 700 kronor fattigare kom jag hem med både älgkorv, ljuslykta, pumpor och marknadsgodis ( och lite annat smått ). Kan bli lite fundersam över hur allt kunde kosta så mycket? Jag som tyckte allt var så billigt..
Efter en bilresa hem en välkommen hem kram till min syster och två bärts senare var jag på språng två hus bort och jag var redo för tacos. Det blev matmys, pratmys, musikmys, monopolmys och lite ardbeg på det! Jag fnittrade förvånansvärt mycket och bad om ursäkt ett flertal gånger genom att säga "alltså jag vet inte vad som hände" ^^. Jag hade iaf trevligt och det tackar jag sofie och co. för :).

Idag har jag väl mått sisådär men fick ändå ett ryck och började storstäda. Så nu tre timmar senare är lägenheten dammsugad 2 gånger, skurad, avdammad och jag har även skurat bakom spisen! + där tycker jag!
Nu är jag borta hos mina päron och vi är redo för att åka på familjemiddag i smedby, mys :).

lite av dagen i bilder!


Kommentarer
Postat av: Sofie Johansson

Love the höstdekorations. Och jag ska vara ärlig och erkänna att jag int ens våga kolla mitt konto efter malmöresan. Dessutom tror jag mer att du sa saker som "hunden ska stå i skon på något konstigt sätt", "kolla nu sitter jag också på golvet", "ardberg", "ni säger att jag ska skriva men så måst jag spela, det blir typ 4 ord"..

2011-10-30 @ 22:27:07
URL: http://ivegotadressingroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0