Höstmys

God eftermiddag!
Nu sitter jag hemma i kökssoffan hos päronen med en kaffe i handen och spelar wordfeud medans pappa fyller lägenheter med goda dofter från äppelkakan som står i ugnen.

Brevid mig sitter snuff och buffar lite i hopp om att jag ska klia han bakom örat. Han är alldeles för långhårig nu och det vet han nog om, för han börjar både se och höra dåligt ^^.

Idag ska jag iväg en tur till ögonläkaren i hopp om att mina ögon någon gång kommer läka. Efter det blir det lite höst inhandling, då jag ska mysa upp lägenheten med höst blommor och ljus! :)

Ikväll väntar ett bodyjam pass och jag kan knappt bärga mig tills imorgon när torsåsmarknad äntligen är här !!!
Inte för att det hade någon som helst koppling med varandra men jag kan faktiskt ärligt knappt bärga mig :).


Mys*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0