Längtar till helgen


Jaha, då var det måndag igen! Fattar inte hur tiden kan gå så sknnessjukt fort, men det får jag väl lära mig en dag det också!

Idag blev det som sagt en fika med syrran på stan och en jakt efter halsdukar och annat mysigt. Kom hem utan något i tygstil och hade istället lite inredningsstuff till hemmet! Alltid lika kul :)
Optikern gick okej, det finns inga svar på hur man läker ögon med syrebrist och ljuskänslighet annat än att ge dom just syre och mörker. Så jag satsar på det!

Jag har även svängt runt Ikea och maxi med far idag då doftljus och glas stod på listan! Nu har jag fixat ännu lite mer i hemmet och jag har två relativt nyköpta prylar som jag inte har en aning om vad dom ska fyllas med eller stå för någonstans, suck.. Som tex. den här, jag köpte den på marknaden och nu har jag inte en aning om vart den ska tas vägen?



Har iaf gett mig på att plantera kryddor igen, börjar med mynta så får vi väl se om det klarar sig :P.



Nu sitter jag i min onepiece och har just avnjutit en marsglass! Tvn står på ljudlös och jag fortsätter att öva på gitarren, jag undrar om den vet hur mycket jag tycker om den? Trots att den gör att jag får ont i fingrarna! Den är fin :)

Nu skriker iaf sängen och det är nog dags för mig att få den tyst! Men inte riktigt äään, måste-spela-lite-till! Får se när det blir dags ^^.


Kommentarer
Postat av: Sofie Johansson

Jag är mycket lycklig över att du kan en isak låt nu, det betyder att jag måste lära mig texten ;). Så som myntan är nu tror jag att du kommer klara det galant, den behöver bara en massa vatten och solljus (kanske inte riktigt går ihop med dina ögon..) Du får dra upp persinnen när du går hemifrån helt enkelt!

2011-11-01 @ 09:15:28
URL: http://ivegotadressingroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0