Lugna fina söndag

Sedär, nu är jag på hemmaplan igen efter att ha spenderat hela dagen hos mina föräldrar! Min syster är hemma från gbg en stund för att hon nu har höstlov och det firade vi med fajitas, bärs, en hel del prat och Isak strand. Jag hade även med mig guran och den har gått stup i ett hela dagen så imorgon kommer fingrarna mina att lida. Men det gör inget för jag har lärt mig en Isak strand låt och jag är överlycklig! Han är verkligen helt galen..

Gårdagen i smedby var typ underbar, vi började med en gt, övergick till fisksoppa i boullabaisse stil med vin och avslutade med något gräddaktikt som smakade citron. Vi hann även med lite buzz och ytterligare några glas vin. Jag älskar verkligen familjemiddagar (med andra familjer) i detta fall brorsans sambo. Självklart är vanliga familjemiddagar också fina, men jaa ni förstår ^^. Tack för den kvällen säger jag iaf :)

Imorgon blir det en fika på stan med syster och sedan har jag tid hos den där ögonläkarn. Hoppas på bra svar denna gången!
Nu ska jag krypa ner och försöka få tankarna att stilla sig några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0