Mums :)


Sedärja, ännu en dag med "ledighet" har passerat och vi är nu även en dag närmare den såkallade vintertiden.
På söndag, om jag minns rätt? Ställs klockan fram en timme, vi kommer in i mörkare tider och vi får tyvärr en timmes mindre sömn. Meen vi är även mindre än 2 månader till jul, vilket känns galet bra :) jag gillar jul!

Idag har jag sysselsatt mig med något som jag verkligen inte tycker om.. Jag har bakat! Tyckte det var dags för mig att göra mina livs första cupcakes och ja'a tack, jag blev faktiskt nöjd :)

Hade även mamma och pappa över på middagsbjudning, några pils och tv tittande! Blev en helt okej onsdag :)

Nu ropar sängen och jag längtar redan efter morgondagens frukost ^^. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0