Sumbis


Varvar just nu ner lite grann efter en träningsmorgon som hette duga!
Gårdagens sumbapass gick utomordentligt bra trots motgångarna och jag svettades minst sagt som en gris.
Tog även tillfälle i akt att gå på ännu ett pass idag runt lunch för att få musklerna att vråla ännu lite mer och självklart för att få se att sofie sköter sitt jobb som instruktör bra! ;)

Morgonen började med min sovkompis väckarklockan runt halv 7 snåret men tur för mig var det bara att somna om. Underbart att vara arbetslös! Såhär ser en vanlig frukost ut hemma hos mig, jag har nu kommit in i mörkperioden, annars brukar jag oftast gilla äta med solen inskinandes i mitt lilla tvrum. Mysigt iaf :)


                              


Nu är jag iaf nyduschad och planerar för en lite vända på stan innan jag beger mig hem till päronen på tisdagsmiddag! :)



                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0