Ledigt

Här är jag igen, i min lilla lägenhet på kattrumpan. Arbetslös, eftermiddagstrött och allt för fundersam.

Det är nu, vid den här stunden som jag ser att dom nya värmeljusen jag tände vid frukosten håller på att brinna ut och det är då jag förstår att jag har alldeles för lite för mig.. Jag sitter på exakt samma ställe, i exakt samma kläder och tvn rullar på exakt samma kanal. Visserligen är ljusen köpa på IKEA så hållbarheten är väl en aning lägre än standard. Men jag borde ändå skämmas lite..

Idag ska jag träffa min gamla vän på en kaffe och senare ta med mig träningsskorna för att utmana mig själv på ett sumba pass. Det är min kära vän sofie som håller i sumba passet och jag är ytterst stolt att hon är så duktig att hon får hålla i lektioner! Det ska iallafall bli väldigt kul att få se henne beordra folket i salen ;).

Är jag den lataste människan i världen? ärligt talat? vad gör alla andra som är arbetslösa?
Nu ska jag iallafall städa upp lite och sen blir det lite middag på schemat :).





I dagens läge är jag en aning ljusare i hårbotten och har gröna ögon. For real.

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag är stolt över dig för att du inte blir apatisk över att vara arbetslös så länge. Jag var hemmafru/döende när jag pluggade på distans i 2 månader. Jag beodrar med den lena rösten ;) eller hur var det? Like att du bloggar Och jag tycker du är fin som grönöga! pyssel

2011-10-25 @ 15:47:03
URL: http://ivegotadressingroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0