Ångest

Ja, jag säger nu farväl till alkohol och allt sånt där onödigt ett tag. Har aldrig mått så illa och känt mig så äcklig som jag gör idag.. Jag hade jätte kul igår men jag ångrar verkligen hela kvällen. Sjukt trist.. Men jag hade som sagt skit kul!! Ibland behöver man nog bara skippa sånt där ett tag. Jag kan ju inte påstå att jag dricker speciellt mycket i det stora hela. Men jag känner mig ju verkligen inte alls bra. Så däför ska jag nu vila kroppen lite och bli lite mer hälsosam :). Wohow, nykter from. 4 februari! Sätter inget slutdatum än.. Men vi kan ju hoppas det håller längre än till onsdag ;). Haha jo men seriöst, highfive för fräscha tider :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0