Fett-is-dagen


Ja, när är egentligen den?

En hyffsat planerad skridskodag i lj förvandlades helt plötsligt till 2h storhandling och mega bak på kattrumpan! Efter 5 h i köket hade jag både semlor, seglarbullar och potatismos på köksbordet! Självklart åts inte allt tillsammans.. Utan var och ett med rätta tillbehör ^^. Har ännu inte satt tänderna i dom fina semlorna men det vaniljfyllda kalorimonstret kan ha varit bland det godaste jag någonsin smakat. Jag tackar min vän för en utomordentlig insats i köket och hoppas det blir fler såna tillfällen :).


Nu ligger jag "pall" så att säga efter en varm dag i köket känner att jag är redo för sängen och morgondagens helt onödiga möte på arbetsförmedlingen.. Jag är ju så illa tvungen att gå dit så jag kan ju inte göra annat. Efter det hoppas jag på lite kvalitetshäng med fina människor och njuta lite extra av minusgraderna som jag snart far ifrån. Jag kommer verkligen sakna dom! Inte..

Tack för idag och sovgott*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0