Heaven

Jobbet rullar på och solen fortsätter skina här i Karibien!

Igår gick vi iland på jack sparrows ö och hus mig vad vi levde. Kan påstå att det var en utav dom bästa kvällarna i mitt liv. Värme, glada människor, fruktansvärt vacker utsikt, live musik, alkohol och grillat.. Good lord. Om alla i hela världen fick vara med om det som jag gjorde igår typ en gång om året så skulle vi aldrig vara ledsna eller sura. Bara tänka och längta efter den dagen, det var så värt att åka runt halva jorden.
Thailand släng dig i väggen, Karibien is heaven.

Huvudet värker och jag är lite småsliten efter gårdagens barfotadanser men har bara 20 min kvar innan jag ska in på jobbpass nummer 2 för dagen. En tupplur sen är jag redo :). Tur man har så nära till jobbet ^^.


Bilder kommer så småningom, internet är alldeles för segt ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0