Morgonstund

är guld i mun! Kanske inte idag, jag vill så gärna gå och lägga mig igen men det går inte riktigt att göra så. Och igår när jag skulle sova så märkte jag hur rund jag hade blivit och då började jag få ångest .. När man jobbar mer än 9 timmar om dagen så orkar man tamigfan inte träna. Och det suger.. Men det är väldigt kul att jobba iaf :). Jag har fått ganska mycket ansvar i köket redan och fick denna veckan komponera menyn till den "ofilippinska besättningen" Två rätter om dagen ska det vara och det ska vara välkomponerat! Igår drog min meny igång och det verkar som att det inte var någon i besättningen som vart missnöjd på något vis. Istället vart det åt det andra hållet :). Idag är det semledagn så igår stod jag och kocken och bakade semlebullar till klockan halv nio på kvällen. Hoppas dom blev goda!!

Nu ska jag snart gå upp på bryggan och ta en kaffe innan frukosten är här :).

Jag slänger in lite små bilder från Antigua and Barbuda :)


                                    




















Kommentarer
Postat av: sofiepropp

Åh, Bos skjorta!

2012-02-21 @ 19:50:40
URL: http://ivegotadressingroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0