Sånt är livet nu, förlåt om jag är bitter och synisk men du vet hur det kan vara.


Det var inte bättre för men det ska bli bättre framöver och någonstans har man iallafall kommit om man vet vad man behöver.

Det blev en vacker men kylig dag i sovrumsfönstret med guran och nyklippta höger-hand-naglar. Så är det, ska man spela gitarr måste man ha korta naglar, men bara på den hand man slår med. Så vänsterhanden är fortfarande med, får nog klippa dom korta med så småningom annars kommer det väl bara se knasigt ut.

Brännsåret på handen läker inte och ser numer ut som ett köttsår, gör jätte ont och jag vet liksom inte hur jag ska få det att läka fort? Men det går ju över så småningom hoppas jag minsann.

Idag har jag ätit rester till lunch och middagen bestod av (håll i dig) yoghurt! Det verkar som att jag börjar ta efter mor min.. Alltså inget fint på matfronten idag och det är ju fy skam! Imorgon har jag lovat bort mig på både kompishäng, middag och crosstraining. Galet planerad till skillnad från idag! Ska även hinna söka lite jobb och vaccinera mig i mellantimmarna. Vi får se hur den slutar helt enkelt :)

Nu, sängen. *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0