Åheeej

Vad händer egentligen? Jag är arbetslös men har ändå inte tid att skriva här någon gång ibland? Knas!

Jag har firat nyår, umgåtts med min fina familj, ätit god mat, träffat venisar, sett kapten röd och diskat en hel del!
Idag har jag även utökat mitt jobbletande och börjat söka i storstäderna. Hoppas på lite lycka snart nu när jag verken får bidrag eller lön knappt. Ja, jobb kan ju slänga sig i väggen..

Började min mys morgon under täcket i soffan med kaffe och sista delen av kronjuvelerna, kanske inte den bästa "långfilm" jag skådat men helt okej faktiskt! Sen har jag mest suttit framför datorn och spridit ansökningar tyvärr. Som tur är har jag ju min vän ibbe brevid mig och han har fått mycket kvalitetstid dom senaste veckorna :).
Hann även med ett shbam pass med mamsen och jag känner mig nu lite nyttigare än vad jag gjorde igår vid den här tiden!

Nu rullar sommarens Metallica konsert på ettan och jag ryser bara jag tänker tanken att jag står någonstans där i publiken. Samtidigt faller snön utanför mitt fönster och herregud, jag tror detta kan vara en utav dom bästa kvällarna på länge :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0