Fetaste

Morgonen i världshistorien!
Fetaste musiken, fetaste frukosten och grymmaste kaffen jag någonsin gjort.
Synd att jag går runt i trasor bara, har nämnligen tvättdag idag..
Varför måste man gå runt i fula kläder när man tvättar? Antingen det eller får man ta på sig någon utav party outfitsen.. Vilket känns smartast en snöig söndag liksom? Det suger att mitt tvätthus ligger 10 meter bort. Man måste ju ta på sig men ändå inte liksom, sjukt irriterande..
Men för tusan strunt i det, jag har ju värsting morgonen här :).

Nu ska jag bara ladda ner någon fet film också så jag har något att titta på under tiden tvätten går ^^.

 






Bjuder på lite äppelknyckning också, får mig att längta till helg och utgång. Bara fem dagar kvar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0