Gnägg

Idag hyllar jag med glädje min nya fina hästkofta :) den må vara töntig och full med hästar men det gör inget för jag älskar den :)!

Dagen har till större del bestått av tvättning och mat men även en hel del film :). Kan kalla det en väldigt trevlig dag med gott sällskap och framgång i tvättstugan! Nu har jag lärt mig maskinerna och hur man bokar tid så nu kan jag tvätta hejvilt ^^.
Dagens film heter The imaginerium of doctor parnassus och jag rekommenderar den starkt! Lite Tim Burton stuk och galet bra skådisar :)

Nu tittar jag däremot på fina underbara ratatouille och drömmer mig bort i restaurangvärlden! Jag vill bara laga en massa underbar mat och odla kryddor och att det ska lukta mat överallt :) åh, jag älskar mat!!

Nu ska jag kika vidare och hitta på vad jag ska laga imornkväll ^^.
Sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0